Onafhankelijke informatie, tips en prijzen
Direct energie aanbiedingen vergelijken?
Wat is mijn energieverbruik?

Energieleverancier Essent heeft afgelopen vrijdag het Gouden Oor mogen ophalen, de prijs die wordt uitgereikt aan bedrijven voor klantvriendelijk beleid. In de finale ging het tussen Wegener en Essent; de energieleverancier ging volgens de jury het best met haar klanten om.

De jury vond het sterk van Essent dat klanten die een klacht hadden gemeld altijd werden nagebeld. De respons wordt vervolgens weer gebruikt om de klantenservice te verbeteren. De organisatie van het Gouden Oor hoopt dat andere bedrijven dezelfde strategie gaan volgen. Sinds 3 jaar krijgt Essent steeds minder klachten van haar klanten. Het aantal klachten dat  in de categorie ‘complex’ valt, is met bijna 70 procent gedaald.

Joost Fröhlich, manager Service van Essent, is blij met de uitgereikte prijs. De manager ziet de prijs als een bevestiging van de visie op klantvriendelijkheid van de energieleverancier en als aanmoediging om het gekozen beleid voort te zetten.


Meer nieuws:

Meer nieuws