Onafhankelijke informatie, tips en prijzen
Direct energie aanbiedingen vergelijken?
elektriciteit energie

Energieleverancier Essent heeft de Klacht.nl award 2012 gewonnen. Op deze website kunnen mensen hun klachten kwijt die al geruime tijd lopen. Essent heeft meer dan 98% van de klachten die binnenkwamen naar tevredenheid van de klant op gelost.

In totaal kwamen er in 2012 op Klacht.nl 289 klachten binnen. Deze konden dus bijna allemaal worden opgelost door Essent. De energieleverancier is erg tevreden over de manier waarop hun klantenservice omgaat met vragen en klachten van haar klanten.

Essent is niet alleen actief op Klacht.nl. In totaal beantwoordde hun klantenservice meer dan 2000 vragen en 900 klachten. Reden genoeg om de koers die uitgestippeld is op het gebied van klantvriendelijkheid te blijven volgen. Het motto is dan ook: “De klant bepaalt, Essent adviseert”.

Het is niet de eerste keer dat Essent in de prijzen valt met hun klantenservice. In oktober 2012 won het bedrijf het Gouden Oor, als beloning voor haar klantvriendelijkheid. Vooral het feit dat de energieleverancier haar klanten altijd nabelt na een klacht werd toen erg door de jury gewaardeerd.


Meer nieuws:

Meer nieuws